Utrzymaj dobre zdrowie podczas częstych podróży.

Dobre zdrowie  w czasie podróży to udana podróż.

Jeśli często podróżujesz, jeżdżąc z miasta do miasta w różnych krajach lub na różnych kontynentach, oglądając świat, zaliczasz się do względnie niewielkiej grupy.  Większość ludzi zazdrości Ci, dla  nich ich własne biurko jest jedynym miejscem pracy. Widzą Twoje posty w mediach społecznościowych z lotniska, salonów i wysokiej klasy hoteli, w których się zatrzymujesz. Ale jest także gorsza strona takiego stylu życia, której większość nie zna.

Jaki pływ na zdrowie ma częsta zmiana stref czasowych.

Jet lag, który jest wynikiem podróżowania pomiędzy różnymi strefami czasowymi, może mieć negatywny wpływ na samopoczucie, w tym na starzenie się, układ odpornościowy i problemy sercowo-naczyniowe.

Często latasz, na pewno przekraczasz dopuszczalne promieniowa publiczne.

Osoby często podróżujące w interesach są wystawione na większą ilość promieniowania, niż jest to uważane za zdrowe, ponieważ narażenie na promieniowanie jest setki razy wyższe na dużej wysokości niż na ziemi. Siedem lotów rocznie w obie strony z Nowego Jorku do Tokio (około 85 000 mil) przekracza limit publicznej ekspozycji na promieniowanie. Dlatego ekspozycja na promieniowanie wśród załóg samolotów komercyjnych jest większa niż w przypadków pracowników elektrowni jądrowych!

Zamknięty obieg powietrza też nie jest dobry.

Powietrze z zamkniętego obiegu podczas długich lotów transatlantyckich naraża pasażerów często podróżujących w interesach na zarazki oraz stawia wyższe wymagania ich układom odpornościowym. Suche powietrze wysusza błony śluzowe nosa, a zarazkom łatwiej przedostać się do organizmu. Jet lag i ogólne zmęczenie biegiem na i z lotniska powodują, że osoby często podróżujące są mniej przystosowane do walki z chorobami, niż osoby podróżujące rzadziej.

Odżywianie w czasie podróży

Nawet jeśli ci najczęściej podróżujący sprawiają wrażenie, jakby jedli głównie w luksusowych restauracjach, nie mają oni jednak szansy jeść posiłków przygotowanych ze świeżej, zdrowej żywności. Połączenie większej ilości alkoholu z brakiem możliwości wykonywania ćwiczeń podczas podróży, prowadzi do tego, że u osób często podróżujących występuje większe ryzyko nadwagi.

Częste podróże to także stres.

Oprócz stresu związanego z przygotowaniami do podróży, czas spędzany na podróżach jest rzadko łączy się z mniejszym obciążeniem pracą, lecz z obawami przed przeciążeniem skrzynki odbiorczej, często podróżujący w interesach nie rzadko czują się również samotni i odizolowani, a także winni okresowego opuszczania rodziny, a z kolei ich rodziny często odczuwają urazę i gniew. Kiedy łączysz stres z izolacją i poczuciem winy, może to prowadzić do poważnych problemów ze zdrowiem psychicznym.

Co zrobić by dbać o dobre zdrowie w podróży.

To, co możesz zrobić, aby zmniejszyć negatywne skutki podróży, to oczywiście ograniczenie liczby podróży służbowych. Zwłaszcza tych długodystansowych. Możesz ukończyć programy z zakresu zarządzania stresem. Starać się poruszać jak najwięcej podczas pobytu na lotnisku zamiast siedzieć cały czas na krześle. Dbać o to co i jak jesz. Odpowiednie odżywianie może pomóc w wielu kwestiach, wynikających z intensywnego podróżowania.

Trójkąt Wellness Kyäni dostarcza wielu składników odżywczych. Mają one dobry wpływ na negatywne skutki częstych podróży, poprzez zmniejszenie znużenia i zmęczenia-1, dbanie o normalne funkcje psychologiczne-2, normalne funkcjonowanie układu odpornościowego-3, układu nerwowego 4, serca-5, utrzymanie normalnych stanu błon śluzowych-6 i ochrona komórek przed stresem oksydacyjnym-7.

 

Przejdź na stronę shop.kyani.net i zdobądź składniki odżywcze do podróżowania już teraz!

 

1 – Witaminy B1, B3, B6, B12, C, kwas pantotenowy i kwas foliowy

 2 – Witaminy B1, B3, B6, B12, C, kwas foliowy i biotyna

3 – Witaminy A, B6, C, D, biotyna, kwas foliowy i cynk

4 – Witaminy B1, B2, B3, B6, C i biotyna

5 – Witaminy B1, EPA i DHA (Korzystny efekt uzyskuje się przy dziennym spożyciu 250 mg EPA i DHA)

6 – Witaminy A i B3

7 – Witaminy B2, C, E i cynk

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz